Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Tuesday 4 August 2015

Bonetica Crosetata "Piersicuta"

O piersicuță.
Bonetica este crosetata din bumbac moale, este decorată cu o floricică croșetată și un năsturel din lemn cu bufniță, rezistent la spalare.

 

 



 Aceasta a fost făcută pe comandă. Momentan nu mai am fir fix ca acesta, dar poate fi refăcută pe alte culori. Până la toamnă sper să-mi pun la punct stocul de fire mai grosuțe. 
Vă pup! Noapte buna!
ella

P.S. Nu uitați, mă puteți contacta prin e-mail, aici sau pe Facebook!

3 comments :

  1. Superbe,atat piersicia cat si rozalia,culoarea celei dintai imi place mai mult,e mai calda,mai relaxanta, rozul e mai tare un pic.Si am mai vazut ceva ce-mi place mie mult,"bulgari de zapada"(modelul cu bumbi intotdeauna mi-a placut, e spumos ,are un ceva mai aparte).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos, Mikaela! Ma bucur ca-ti plac! Sper sa fie potrivite, cat de cat, pentru vremea de-acolo, de la tine.
      Sper!

      Delete
  2. Caciulitele ajung la Mos Craciun?In privinta vremii , fii pe pace, aici oamenii nu se infofolesc ,cum se imbraca toamna la fel si iarna,cand frigul se inteteste.Sunt caliti,pentru ca aici s-au nascut.

    ReplyDelete