Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Sunday 17 May 2015

Pălărioare croşetate

Cum se spune? Începutul e mai greu!
Am început cu pălărioara aceasta şi-acum, dacă aş avea timp, doar pălărioare aş face.
Aceste pălărioare cer mult timp, nu atât croşetarea pălărioarei în sine, cât realizarea florilor şi frunzelor, şi mai ales aplicarea lor. Dar îmi place să le fac! Când asamblez totul, când văd toate elementele îmbinându-se aşa de frumos şi când pălăria prinde formă şi culoare, mă simt de parcă aş picta. 

 

Aceasta n-are narcise, dar are margarete si inca niste floricele marunţele.


Perluţe şi frunzuliţe:

 

 

Am refăcut şi primul model de pălărioară, cea cu narcise, dar de data asta o mărime mai mică, pentru o bebeluşcă.

 
 Vor pleca la drum impreuna

D. îmi face nişte cutii absolut superbe. Thank you, D! :*

 

Nu-i aşa că arată bine?
M-am gândit că la o pălărioară la care se munceşte atât de mult, este nevoie de un ambalaj pe măsură.
Pentru comenzi şi informaţii, mă puteţi contacta prin e-mail  sau aici
Vă aştept cu drag!

Să ne dea Dumnezeu o săptămână frumoasă, cu linişte şi pace, spor în toate şi multă, muuultă dragoste.

Vă pup!
ell@

 




2 comments :