Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Wednesday 31 July 2013

Zmeurica

         Zmeurica va fi coaptă, de fapt, doar peste vreo 2 săptămâni, aşa mi-a spus D. În schimb, ieri mi-a adus de pe munte o grămăjoară frumuşică de afine. O parte le-am băgat la congelator în punguţe, o parte au mers la dulceaţă şi din jumate de kilogram am făcut îngheţată. N-am cuvinte să vă descriu cât a ieşit de bună, dar pot să vă spun că are exact- da' fix- culoarea bluzicii mele croşetate.
Bluzica asta e ultima dintr-o serie de bluzicuţe croşetate, variaţiuni pe aceeaşi temă.
La ea am lucrat şi în deplasare, cam fară spor ce-i drept, motiv pentru care nici n-a fost gata la timp. Se mai întâmplă...



Spre deosebire de celelalte bluze, aceasta are mâneci largi şi lungi. Mi s-au lungit şi mie urechile până le-am terminat. Este o bluză foarte, foarte faină, foarte comodă, foarte chic.
E croşetată din bumbac mercerizat.

 

Se leagă cu un şnuruleţ care are menirea de a face decolteul reglabil. Se mai încheie şi cu 2 năsturei care au mai mult rol decorativ. Sunt, oricum, foarte drăguţi şi se asortează perfect cu bluza.

proaspăta studentă :D


 Am făcut o grămadă de drumuri în ultima vreme...
Am fost să ne înscriem la facultate, apoi am mers să dăm admitere la facultate, apoi să confirmăm locul, aşa că restul lucrurilor şi-au cam pierdut din importanţă şi au pălit considerabil în faţa emoţiilor prin care am trecut.
Pe cuvânt dacă am mai avut aşa emoţii în viaţa mea, şi nu pentru că nu mi-aş iubi enorm copilul - fie că intră la facultate, fie că nu - dar n-aş fi vrut să o văd dezamăgită, mai ales după cât de mult a învăţat. Îmi doream să o văd fericită şi... guess what?! Dumnezeu a fost, din nou, nemaipomenit de bun şi i-a răsplătit munca.
Amu nu ştiu dacă e frumos să mă laud singură sau nu [da' oricum nu mă pot abţine:))], dar sunt sigură că o să vă bucuraţi pentru noi când vă voi spune că Alex e studenta Facultăţii de Psihologie si Stiinţe ale Educatiei din cadrul Universităţii Babeş-Bolyai, Cluj-Napoca.
Hip hip hooooooray!!! A intrat cu 9.28.


Sunt foarte fericită şi recunoscătoare.
Nu ştiu cum va arăta blogul ăsta din toamnă, fără făţuca ei frumoasă şi fără zâmbetul ei, dar ne-om descurca noi cumva. În ultimă instanţă îl pun pe D să-şi dea barba jos şi-l deghizez... :))

Acum încep să lucrez la o gentuţă care aşteaptă de mult să fie făcută şi dup'aia vreau o micuţă pauză de la croşetat. M-apuc de curăţenie generală. Ştiţi ce entiziasmată sunt că mă apuc de curăţenie? E o schimbare aşa de plăcută şi bine-venită. Am cam înţepenit stând într-un loc cu croşeta în mână... :))


Vă pup cu drag şi vă doresc numai şi numai bine,
ella

4 comments :

  1. Ella, felicitari, ma bucur foarte tare pentru Ale, e o facultate f buna (pe care imi pare rau ca nu am facut-o si eu..am optat pt altceva). Inseamna ca daca tu vei ramane fara manechin, pot s-o iau eu din toamna, nu? ca tot vine la Cluj :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Clujenilor, dragii mei, vă rog io frumos să fiţi drăguţi cu copila mea, că de nu... vine ella la Cluj... :))
      Multumesc mult de tot, Cristina! Poti s-o iei din toamna la pozat ca sa nu uite cum se face. :))
      te pup! :*

      Delete
  2. mai, esti atat de pozitiva, ceva de speriat! :))
    eu cred ca e imposibil sa nu te indrageasca omul.
    sigur ca te felicit pentru copila, sa-i dea Dumnezeu noroc si sanatate si putere!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc din suflet, Cristina! Eşti o scumpă :*
      In viitoarea postare am veşti despre Bertha. Şi poze.
      Te imbrăţişez cu drag!

      Delete