Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Friday 16 August 2013

Băscuţă Croşetată din Bumbac mercerizat, decorată cu trandafiraşi

Nuuu, încă nu m-am săturat de croşetat băscuţe ;)
Dintre toate, asta e preferata mea. Îmi place culoarea, îmi plac floricelele de pe ea, îmi place modelul.
Mă reprezintă, cumva.

 

copil frumos de care o sa-mi fie un dor nebun!!!



O puteţi cumpăra de aici.


Vine weekendul peste noi, dacă nu cumva a şi venit deja. Cum aveţi de gând să-l petreceţi?
Eu sunt indecisă... Ce ştiu sigur e că mâine fac un tort de ciocolată, că m-am săturat, frate, să salivez uitându-mă la pozele cu torturi de pe FB. Clar, al meu nu va arăta aşa frumos, nici nu mă prea străduiesc spre ruşinea mea, dar ştiu că va fi bun pentru că am o reţetă de cremă de ciocolată de lingi cratiţa în care ai făcut-o, până o scoţi strălucitor de curată.


Va pupă Ella!

2 comments :

  1. Beautiful crotheting here! :-)
    Synnøve from Norway

    ReplyDelete
  2. Thank you very much! I'm glad you like it.
    I also like your blog and your work.

    Ella :)

    ReplyDelete