Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Monday 12 September 2011

Set suport pahare din macrame

        Am croşetat un set de suporturi pentru pahare şi căni din macrame care să înlocuiască banalele suporturi pentru pahare confectionate din plastic, muşama sau cauciuc, care sunt practice -e adevărat - dar care nu sunt suficient de elegante pentru a le folosi la o ocazie specială.


     Parcă seamănă cu un fulg, nu? Le puteţi folosi şi pentru a decora masa de Crăciun (fac ce fac şi tot la sărbători ajung!).
Diametrul unui suport este de 11cm.






   Serviciul de cafea nu-i de vânzare :D. Mi l-am cumpărat după ce m-am măritat; mai exact după ce mi-am cumpărat prima mobilă de sufragerie pentru că nu prea aveam cu ce să umplu vitrina. haha! Când a fost asta? Hmmm... parcă în altă viaţă!




Să aveţi o toamnă minunată iar în suflet veşnic primăvară!
Vă pup!
ell@

No comments :

Post a Comment