Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 10 February 2018

Valuri acide se topesc în larg ascultătoare...

Hello!
AMR 6 zile, până îmi recapăt libertatea de a face ce vreau. Aproape ce vreau. 😊😂
Între timp, mă distrez și eu cum pot.
Azi, de exemplu, mi-a picat în mână cutia asta de ceai.


M-a amuzat mesajul de pe ea. Sună ca un descântec. Parcă nu m-aș fi mirat prea tare dacă cutia ar fi început să-mi vorbească. Sau să aud sunet de valuri.  😂
Și uite așa,  un simplu ceai gastric, cu puțină creativitate (din partea celor care au creat ambalajul) s-a transformat într-un ceai "stare de bine" sau "bună dispoziție". 
Bine-nțeles că m-am apucat să caut și alte ceaiuri de la firma asta ca să citesc mesajele de pe cutie. Unele sunt inspirate, altele mi se par amuzante. 
Apoi mi-am amintit ca si cei de la Dacia au pe fiecare cutie de ceai scris un cuvant frumos, care simbolizează ceva frumos. Prima oară când au apărut,  fata mea mă punea să îi cumpăr tot felul de ceaiuri,  dar nici că o interesa ce fel de ceai este sau ce beneficii aduce, imi spunea: "îmi iei și mie, te rog, un ceai cu prietenie"
Mda, cam asta ar fi. Prea multă învățătură afectează.  E evident. 😊😊
Mi-e dor de mărgeluțe.  Azi am găsit una pe jos, una albă,  și nu mă mai săturam să o admir: atât de frumoasă,  perfectă,  albă. 😢
Vă pup cu drag!
Duminică binecuvântată! 😘

4 comments :

  1. Unele mesaje sunt haioase, dar unele... :)
    Abia astept sa ne mai arati ce mesteresti!
    Nu ai scapat de sesiune?

    Duminica placuta! Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mai am un pic. Un pic de tot.
      Te pup! 😘😘😘

      Delete