Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 29 July 2017

Covrigel... croșetat, cu mărgele toho.

 

Am scris titlul și PAC! am dat un „enter” din greșeală, de s-a și publicat postarea, fără conținut. Scuze!

Deci, revenind la titlu: mai sus puteți vedea covrigelul meu croșetat, care de fapt e un colier.
E primul, lucrat de mine, care are ca baza non-culoarea „negru”. Sincer, nu mă așteptam să iasă atât de bine. Am ales negru pentru că persoana pentru care l-am făcut, o persoană dragă mie, dintr-un motiv trist, poartă mai mult negru. La-m presărat cu floricele luminoase ca niste steluțe, sclipiri de speranță.


În altă ordine de idei...
Săptămâna aceasta am aniversat nunta de Ag. Nici nu-mi vine să cred! Când au trecut atâția ani? O viață de om! 
Partea amuzantă e căăăăăăă... am sărbătorit cu mama! :)))
Da, e amuzant.
Speram, eu si jumătatea mea, să fim îmreună în ziua Z, dar știam și că existe șanse să nu fim. Și n-am fost.
Mama, draga de ea! Mi-a adus flori, mâncare bună „ca la mama acasă” și ne-am petrecut ziua împreună.
A fost o zi frumoasă. Dacă mi-o petreceam cu D. era prea banal, prea cum face toată lumea. Nu?! :)))
O să sărbătorim și cu D. când o să se întoarcă, și-o s-o facem lată. Lată în sensul că o să mergem într-un loc frumos și o să mâncăm ceva bun. Poate în Sibiu.

Vă pup cu drag!
Duminică frumoasă!

No comments :

Post a Comment