Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Tuesday 2 May 2017

Păturică tricotată și croșetată pentru bebeluși "Bleu si Verde"

      Asta este păturica despre care vorbeam în postarea trecută. În sfârșit!
Modelul acesta dantelat e preferatul meu. Am avut o perioadă în care nu l-am putut lucra și nici nu aveam vreo speranță că s-ar putea remedia situația. N-am cuvinte să vă spun cât de fericită am fost când a început din nou să meargă, când vedeam cum, rând după rând, se formează din nou modelul meu preferat.

 

       Firul din care am facut-o este foarte interesant colorat, trecând de la un bleu superb, printr-un gri blând, ajungând la un verde viu.

 

Este subţirică, uşoară, vaporoasă, numai bună pentru bebeluşi.
Este ideală şi pentru zilele însorite şi căldurose pentru că ocroteşte bebeluşul de razele soarelui, fără ca acesta să se încingă sub ea, lăsând pielea să respire, datorită bumbacului.

I-am pus fundite de satin la colturi, care cu usurinta pot fi date jos sau pot fi inlocuite cu fundite de alta culoare, după preferință.

 

I-am croșetat roată-roată o danteluță frumoasă.

 

Curând o să vin și cu varianta pe roz. Roz-Gri-Alb.

 

Acest fir este 80% bumbac.
Păturica e cu adevărat foarte moale și foarte ușoară. Are în jur de 200g. Dimensiune cca 100x70cm 

Vă pup cu drag! Vă mulțumesc de vizită! Să fiți fericiți!
ella 💜









5 comments :

  1. Este foarte frumoasa! Imi trezeste nostalgii, de pe vremea cand ii faceam si eu Theodorei, la foc automat, paturici. Una din ele o foloseste acum pe post de broboada :)
    De ce n-ai mai putut lucra modelul?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Cristina! Ma bucur ca iti place!
      Modelul nu l-am mai putut lucra o vreme pentru ca am avut o defectiune la masina mea de tricotat. Lucram cateva randuri, ma bucuram ca merge, si brusc incepea sa o ia razna. Mamă, ce m-am chinuit și ce m-am necăjit până mi-am dat seama cam de unde ar putea veni problema și, mai ales, până am găsit pe cineva să o rezolve.
      Acum e totul ok. :)

      Delete
  2. Salut. Te pierdusem. Nu mai stiam numele blogului. Spune-mi te rog daca poti tricota chilotei de protectie a scutecelelor pentru copii

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Salut! Sincer, nu stiu. N-am facut niciodata genul acela de chilotei.

      Delete