Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 4 March 2017

Primele mele coliere croșetate


Am, în sfârșit, două coliere cap-coadă!
Așa cum vă spuneam, mi-era puțin teamă să mă apuc să montez închizătorile pentru că mi se părea complicat, dar mi-am luat inima-n dinți și m-am apucat de meșterit ca să pot finaliza cu totul colierele.
Mi-a luat cam mult timp, dar sunt sigur că pe măsură ce o să fac mai multe, o să le fac mai repede. Sunt optimistă! 😋

 


 

 

 


Aceste două coliere rămân în familie, la o anumită domnișoară.
Următoarele o să le dau. Încă nu știu pe câte parale, dar până-s gata am timp să mă documentez.



Croșetatul ăsta cu mărgele dă dependență, să știți! Mi-e ciudă când am altceva de făcut și trebuie să le las deoparte. Ia uitați, ce-avem noi în poza următoare?! Un borcan plin cu mărgeluțe. Îmi vine să mă las și de școală! 😂

 

Am urmat sfatul Ancăi și următorul colier o să aibă un model așa, mai folcloric, ca să meargă la ii.
Am încercat și metoda ta, Mia, și am dat capătul firului cu lac de unghii în loc de ceară și merge super. Merci de idee! 😘


Chiar sper să vă placă! 
Vă pup cu drag!
 


8 comments :

  1. Au iesit super frumoase si cred ca fata ta e incantata, sa tot ai asa o mama! Ma bucur ca ti-a folosit ideea. Eu am doua ace subtiri pentru margelute dar tot mai la indemana imi e cu ata rigida la capat. Cand se uzeaza eu o tai si arunc capatul ala de 3-4 cm si pun iar oja. Poate o sa incerci si modele cu margelute de diferite dimensiuni, ies fain si alea plus ca margelele mai mari servesc de ghidaj in model. Pff, iete la mine, eu vorbesc ca expertii dar de fapt nu am facut ci doar am incercat. N-am avut timp sa fac de astea, de ex. ieri seara cand am venit de la munca eram gata ca bateria, seara pe la 7 si ceva si fiind plecata de pe la 9 dimineata, noroc ca nu multe sambete lucrez. Mia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dragă Mia, o să încerc și cu mărgeluțe de dimensiuni diferite dar o iau încetuc, nu mă arunc la prea multe dintr-o dată. Am văzut și eu câteva modele, și într-adevăr arată foarte fain, deși nu prea înțeleg cum se așează mărgelele, fără să le îngroape cele mari pe cele mici.
      Da, timpul e întotdeauna o problemă. Eu acum sunt norocoasă să am puțin mai mult timp. :)

      Delete
  2. Foarte frumoase,mie personal primul imi place la nebunie 😚, sa le poarte sănătoasă domnisoara ta :) si spor sa ai la cat mai multe 😉 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc frumos! Eu mă tem că domnișoara o să le vrea, rând pe rând, pe toate. Trebuie să mă țin tare și să exersez să spun „nu”! :))

      Delete
  3. Foarte frumoasa,si cat se poate de nimerita aceasta inchizatoare(oops,carcotasul identificat tocmai a comis un gest prin care se dezice de atributul sau de baza!?...nu e posibil asa ceva :)))) ).;)
    P.S.
    Pace,senin,gand bun,carco nu e rau(are doar spirit critic). :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mikaela, te ”simțești” bine? :))
      Mulțumesc! Cu atât mai valoroasă aprecierea cu cât vine din partea lui carco. :))
      Cer senin iti doresc si tie, si cateva grade in plus in termometrul ala. :)

      Delete
  4. foarte fain!!! ce de munca!!! abia astept sa vad si colierul pt ii!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult!
      Curand, sper, o sa apara si cel pentru ii. :)

      Delete