Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Thursday 2 March 2017

Păturici tricotate și croșetate

M-am reîntors la păturici. Mi-era dor să le lucrez. N-am renunțat la mărgelit, ba dimpotrivă, tocmai mi-am comandat o mulțime de mărgeluțe, dar am zis că pot merge în paralel cu mărgele și păturici, ambele la fel de delicate. Părerea mea. :)
De data aceasta le-am decorat diferit, am înlocuit păsărelele cu floricele, dar asta nu înseamnă că nu mai pot face păsărele. Mă gândesc la tot felul de moduri în care aș putea să le decorez. Am renunțat complet la mărgeluțele cusute pe ele, pentru că nu vreau să risc. Le cos eu bine, dar și dințișorii, atunci când ies, sunt ascuțiți, așa că mai bine fără mărgeluțe.
Sper să vă placă!








 Păturica albă: bumbac și vâscoză.


Sunt tricotate din bumbac 100%, cele mai multe, și bumbac cu puțină vâscoză -cea albă. Au un model reliefat, cu rombulețe sau cerculețe, danteluța de pe margine este croșetată manual.
Aplicațiile (floricelele, frunzele) sunt de asemenea realizate manual.
Sunt subţirici, uşoare, vaporoase, numai bune pentru bebeluşi.
Sunt ideale pentru zilele însorite şi căldurose pentru că ocrotesc bebeluşul de razele soarelui, fără ca acesta să se încingă sub păturică, lăsând pielea să respire, datorită bumbacului.
Sunt foarte potrivite pentru botez sau binecuvântări.
Au dimensiuni diferite:  65x90cm, 75x80cm, 70x70cm, in functie de model, de fir si de dantela de pe margine.

Vă pup!

8 comments :

  1. Sunt super frumoase si delicate! Imi plac tare tare:)

    ReplyDelete
  2. Ce delicate sunt!!!! Felicitari!!!

    ReplyDelete
  3. Delicioase! Spor in continuare, draga mea, ca faci lucruri minunate.

    ReplyDelete
  4. Minunate!..mă interesează cea pe alb si cea crem.cum pot da de d-voastra?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! Păturica albă nu mai este disponibilă, dar cele crem sunt. Nu stiu daca ati observat, sunt doua modele diferite, crem. Le puteti comanda aici: http://www.crafty.ro/ella36/produse/page:2
      sau daca doriti mai multe informatii, imi puteti scrie aici: ella2574@hotmail.com.
      Numai bine!
      Ella.

      Delete