Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Tuesday 31 January 2017

Rezist cu vitejie!

Hello!
Începe, parcă, să mă prindă oboseala și dorul de ale mele, daaaar încă sunt pe metereze și rezist vitejește.
Am trecut de trei examane, mai am trei. Pe-al treilea l-am dat chiar azi. Mă simțeam așa de obosită și de sictirită după ce am ieșit... dar mi-a trecut starea nasoală după două ore de somn bun, la căldură.
Am zile când mă concentrez mai ușor, zile când e mai greuț, că-mi fuge mintea în alte direcții. De exemplu ieri, în toiul memorării funcțiilor managementului, m-a apucat curiozitatea despre cum se croșetează colierele acelea tubulare, din mărgeluțe. Și-uite așa, m-am trezit urmărind filmulețe pe YouTube care -parol!- n-au nicio treabă cu managementul. 😊
Altă chestie interesantă. Am văzut mai multe filme de când a început sesiunea, decât tot anul trecut la un loc. O grămadă de filme! Fiecare seară e seară de film. Sesiunea te face cinefil. Nimeni nu mi-a spus asta.😜
Acu' în caz că vă era dor de mine, vă pun un selfie: eu cu părul măciucă de atâta învățat.

Vă pup!
P.S. A trecut un semestru. Au mai rămas doar 5!
P.S.2. Trimiteți un gând bun către mine, vineri. Să fie un gând din "economia întreprinderii", poate-l prind în zbor și-mi folosește la examen. Și să fie de dimineață. :))

8 comments :

  1. Esti foarte draguta cu parul maciuca :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo, merci frumos! Și ce ochi frumoși am! :))

      Delete
  2. Oh,chiar mandra de asa tinuta vestimentara,palarie(ce tapaj),guler,falduri.
    Adevarul e ca imi place teribil pupaza asta ,zau ca mi-as lua si eu una,chiar doua,sa aiba companie:)).Dar la casa cu lei nu e de bine pentru zburatoare .
    Gandurile mele momentan sunt catre tara mea care nu se trezeste si isi da cu stangu-n dreptu' continuu,de vreo 3 decenii tot exerseaza furtul propriei caciuli.Si drept urmare tocmai a primit si bomboana de pe coliva.
    Sa ai succes(cred ca tu esti o persoana silitoare,totusi)!Asa ca spor si mult succes!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! Cate complimente! :))
      Si gandurile mele sunt indreptate, parte catre tara mea, parte catre un copilas racit-cobza, dar am reusit, totusi, sa directionez niste ganduri si catre "economia intreprinderii". Normal ca sunt silitoare! Chiar sunt. :D
      Te pup!

      Delete
  3. iti sta bine cu parul maciuca!
    spor la invatat si la rezistat! Bafta multa la examene!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos! Inca doua si-am scapat! ;)

      Delete