Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Thursday 15 December 2016

Steluțe Croșetate

Hello! Long time no see!
Am fost cam ocupată în ultima vreme, dar nu destul de ocupată încât să nu am timp și de joacă. Așa au luat naștere steluțele mele croșetate, într-o seară liniștită în care am avut chef de joacă cu fire, pistolul meu de lipit (pentru care am o simpatie deosebită) și draga mea croșetă. Unele sunt făcute din bumbac iar altele din cânepă. Am de gând să le agăț în brăduț. Pot să fac și pentru voi, încă mai este timp să ajungă până în Ajun, deși nu-s musai de pus în brad. Pot fi folosite ca ornamente cât e anul de lung.
Hai să vi le arăt!

 




 

Norișorul ăsta cred că a fost observat și pozat de toți locuitorii orașului, de la diferite înălțimi (etajul4, de pe munte, de jos din oraș 😊 ), în diferite momente (când era roșu, când era mai mic, când s-a întunecat).  Cu alte cuvinte, ne-a impresionat. În realitate era și mai și. Hăăăt departe puteți zări Retezatul. Mărețul Retezat.


 Ce să vă mai spun despre mine? Anul acesta n-am intrat în febra decorării casei ca în alți ani, dar nu e timpul pierdut. În anii trecuți decoram și decorațiunile, vorba reclamei. 😜 Ei bine, încă nu e timpul pierdut.

Numai bine și spor la toate!
Vă pup!
ella

8 comments :

  1. Foarte frumos norisorul,imaginea.Si stelutele,desigur(am facut si eu si din hartie-inclusiv niste casute-candela ,si cateva stelute crosetate).Ale tale sunt numai bune pentru brad,culorile astea se armonizeaza perfect cu verdele,canepa da un aer rustic,potrivit bradului.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos!
      Casute-candela? Cred ca sunt superbe. Tare as vrea sa le vad! Poate pui pozici cu ele pe FB.

      Delete
    2. Sa stii ca m-am gandit la asta,sa vad cum fac cu lumina,poate am putin noroc.Aici atmosfera e diferita de obisnuitul de acasa.Ferestre stas,cat mai solide,care mai mult nu se deschid,iar partea care se deschide(extrem de ingusta) are sita.La asta se adauga intunericul specific zonei ,in perioada asta,plus jaluzele(intre geamuri,nu cum avem noi).

      Delete
    3. Nu cred că aș rezista. Sunt terminată fără lumină.

      Delete
  2. Nici eu n-am intrat in febra sarbatorilor, dar nici in febra de raceala. Cu asta din urma sper sa raman asa, cu cea dintai sper sa ma prinda pana la urma.
    Nici stelutele astea minunate nu ti-au dat pofta de sarbatori?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anul trecut m-am agitat foarte tare, mult prea tare, am încercat să acopăr toată tristețea cu decorațiuni și bine-nțeles că nu a mers. Anul ăsta am zis să o las mai moale, n-am vrut nici brăduț să împodobesc, până nu m-a amenințat copila mea că dacă nu fac brăduț nu vine acasă în vacanță. Ghici ce? Azi am cumpărat și brad și niște globulețe noi. :))
      Mi-e tare-tare dor de bunica mea în perioada asta. Tare de tot.

      Delete
  3. uau cele albastre imi plac de numa numa!!!!

    ReplyDelete