Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Wednesday 23 November 2016

Costumașe Tricotate pentru Copii

Aceste costumașe le-am lucrat pe la începutul anului, prin primăvară, dacă-mi aduc bine aminte.
Am verificat și nu vi le-am arătat până acuma. :)
~Mărimea 2-3 anișori.~
Sunt tricotate parțial manual, parțial la mașină, din fir cu 70% lână.

Acesta este primul costumaș.
Este compus dintr-un hanorac și o salopetuță. 
L-am spălat înainte să-l trimit, pentru că mă temeam să nu iasă rozul închis în alb, așa că am vrut să testez eu, ca să nu creez surprize neplăcute. Din fericire, nu s-a întâmplat nimic, a devenit doar mult mai pufos.

 

 
M-am gândit că salopeta este practică pentru că ține cald și la spate, nu ies țoalele din ea. :)
I-am făcut un model care seamănă o lecuță cu un model popular, tradițional, cum sunt cele folosite la ii.

 

Al doilea costumaș e alcătuit din hanorac și pantalonași. Nu am reușit să surprind culorile reale, care sunt muuult mai frumoase și vesele în realitate. În general pozele astea nu sunt prea grozave pentru că au fost făcute în grabă.

 
Un fel de costumaș de spiriduș. :)

Urmează o rochițică - cum ar zice soacră-mea. :)
Îmi place mult de tot cum a ieșit. Chiar zilele astea mă întreba cineva dacă fac și mărime mare, pentru domnișoare mari-mari, de 20+.


Are năsturei cu cireșe și guleraș croșetat, asortat cu năstureii.


Am făcut și o căciuliță asortată.


Iar ultimul set este compus dintr-un pardesiu, un sarafan și o căciuliță asortată.
Am ales să cos năsturei din lemn. Mi s-au părut cei mai potriviți.
Pardesiul e gros, la fel și căciulița.



Am muncit mult la comanda asta, dar am muncit relaxată și cu drag, știind că lucrez pentru o persoană care apreciază munca mea și lucrul de mână în general.
Sper să vă placă!
Vă pup!

4 comments :

  1. Toate sunt superbe, dar al doilea costumas m-a dat pe spate!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult! Si mie mi-a placut ala, pentru ca e foarte vesel.

      Delete
  2. uau cate ai lucrat!!!! bravo, sunt superbe!!!!

    ReplyDelete