Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 22 October 2016

Set "Mama si Copilul"

Iarăși am lipsit puțin de aici deși, dacă mă uit bine, au trecut doar 5 zile de la ultima postare. De ce mi se pare mie că a trecut mai mult? Simplu, pentru că s-au întâmplat foarte multe în aceste 5 zile. Când zici că se liniștesc lucrurile, și intră pe un curs liniar - da,da! mi-e dor de puțină monotonie, n-am crezut că o să zic vreodată asta - atunci se întâmplă din nou ceva neașteptat și nu neapărat plăcut.
Totuși, să nu credeți că nu am găsit timp să și lucrez.
Inspirate de un set pe care l-am făcut anul trecut, au apărut alte două seturi, unul pentru mămică și altul asortat, pentru fetița mămicii. :)
Acesta e cel de anul trecut.

Acestea sunt cele noi.





Sper să vă placă!
În seara asta am terminat altul, dar nu am mai apucat să-l pozez.
Cred că mâine. Și-apoi cât de curând ne întâlnim la o poveste mai lungă, una despre Harap-Alb și alte de-astea. :)
Vă pup!
Ella.

No comments :

Post a Comment