Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Thursday 15 September 2016

Vestă Croșetată

     În ultimele luni am fost ocupată cu altceva și nu am avut timp de croșetat, dar am început, totuși, să lucrez  ceva, de dorul lucrului de mână și pentru reaxare.
M-am oprit asupra acestei veste.

 
Poza am luat-o de pe Pinterest dar am găsit și modelul de vânzare aici, deși,
 dacă te pricepi cât de cât nu cred că ai nevoie de niciun model.

Mi-am zis ca e ușor de făcut, fără un pattern care să solicite prea mult atenția, și e lunguță, ceea ce îmi convine de minune.

 

    Nu am folosit aceleași culori pentru că n-am avut, dar am folosit culori de toamnă, preferatele mele.  Alături de cele de primăvară, vară și iarnă. :)
Deviind (ca de obicei) de la subiect, uite așa îmi petrec eu uneori serile, pe canapea, picior peste picior, croșetând, cu telecomanda lângă mine, la televizor. Ceea ce e rău, rău, rău! Dar măcar sunt selectivă. 
Îmi plac emisiunile de pe TLC, acelea cu vânzări imobiliare, și mă minunez de cât de pretențioși sunt străinezii și de cât spațiu au nevoie, și de câte chiuvete (două pentru doi inși), totul e între "dated" și "updated", o nebunie. Dacă ar vedea mărimea apartamentele noastre, ar plânge! :))
Voi ce urmăriți la tv?

 

Revenind la vesta mea, am făcut ambele pătrate, unul pentru față unul pentru spate, și înainte să mă apuc să fac partea de sus, le-am însăilat între ele, de probă. Bine am făcut! Mi-am dat seama că modelul ăsta mă face grasă. Nu că aș fi eu slabă! Nu mă avantajează, pe scurt, așa că am decis să o transform în bluză. Arată mult mai frumy, doar că trebuie să fac 2 mâneci. Am făcut cam jumătate de mânecă și m-am apucat de altceva: o față de pernă super-drăguță. Fotografii, cu ambele, în viitor. Viitorul apropiat, sper. :)

Panorama mea.
 
 Se asortează cu bluza. În depărtare se vede Retezatul.

 Cam asta ar fi.
Vă pup,
ella





No comments :

Post a Comment