Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Friday 31 July 2015

Rochiță Croșetată Albă

M-am gândit să-i pun un nume. Dar ce nume? Mi-au trecut tot felul de nume prin cap: "Fetița mamii", "Prințesa mamii", "Rochiță de prințesucă", etc. Până la urmă am lăsat-o fără nume. Poate o să i se spună simplu "rochița aia albă" așa că ce rost are?
Rochița este, totuși, una de prințese.
Este fooooarte amplă, foarte "creață", e o rochiță de bal.
Este realizată în întregime manual, cu flori, frunze și inimioare cu tot.
În spate se îmbumbă(cum zice bunica mea) cu trei năsturei perluță. În talie se strânge cu o pănglicuță de satin iar pe piept are cusute floricele, frunzulițe și mărgeluțe.
La mânecuțe i-am croșetat o danteluță frumoasă.
Este realizată 100% din bumbac.









Mâine e sâmbătă. Stai! Mâine e sâmbăăăătăăă?!!! Când a zburat săptămâna asta? Și unde? A văzut-o cineva? 
Sunt sincer uimită!
Mai am puțin de lucru și dup'aia voi lua o micuță vacanță. 
Am nevoie să stau degeaba. Măcar o săptămînă. Voi simțiți vreodată nevoia să stați degeaba? Să stați pur și simplu și să ascultați cățelul pămîntului? Da, da, cățelul pămîntului. Așa mă păcălea bunica mea să dorm la amiază. Stăteam amîndouă în bucătărie, unde era cald și bine, focul duduia în soba cu ler, stăteam amîndouă pe micuța dormeză, ea cosea, eu stăteam pe pernele moi cu fețe roz, și bunica îmi spunea: "Șșșșșt! Taci și lipește urechea de pernă. Dacă faci liniște o să auzi cățelul pămîntului." Și stăteam, și stăteam, și ciuleam urechile, poate-poate oi auzi cățelul pământului, pââânăăă adormeam. 
Pace și liniște. :)

Vă pup cu drag și vă doresc weekend fain!
Ella
 

2 comments :

  1. maiculitaaa, dar stiu ca ai lucrat ceva la minunatia asta! e splendida!

    ReplyDelete
  2. Mulțam fain! Da, a fost tare mult de lucru. Nu cred că aș vrea să o mai refac. :D

    ReplyDelete