Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Wednesday 20 May 2015

"Sunset" - Geantă croşetată

Vă era dor de nişte genţi?
Mie şi da şi nu.
Azi am lucrat la una de mi-au sărit capacele. :))
Nu e cea din poze. Cea din poze e alta, pentru că, cu tot cu capacele sărite, n-am apucat s-o termin pe cea de azi.

Frumuseţea asta din poze, că n-avem cum s-o numim altfel, e veselă ca o zi însorită de vară, cu orăcăit de broscuţe, cântec de greieraşi, spice aurii unduindu-se în adierea vântului. Colorată ca un apus de soare, cald şi blând.

Pe lângă faptul că e atât de drăguţă, e şi foarte încăpătoare. Are cca 38cm x 38 cm, fara torti.
E numai bună pentru şcoală, plimbările în parc, pentru piaţă sau vacanţă.
Mi-ar plăcea şi mie una, dar n-are cine să-mi facă... :D

 

 

 

Dacă vă place şi o doriţi, o puteţi achiziţiona de  ✿aici ✿
sau trimiţându-mi un e-mail.

Vă pup!
ella



2 comments :