Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 9 May 2015

Coliere / Guleraşe Croşetate

Postarea asta va fi cam plină de poze, pentru că - ce să fac? - e modul meu de a mă bucura când termin un lucru la care am muncit mult, îl pozez şi-l tot pozez.
Tocmai am refăcut patru din colierele/guleraş pe care le-am croşetat mai de mult. Coliere-guleraş pentru că pot fi folosite ori într-un mod ori în celelalt.

Să începem cu Fairytale, care la origini a fost un accesoriu-eşarfă-something, dar acum am folosit aceleaşi flori şi aceleaşi culori pentru a construi un guleraş.


 

Apoi guleraşul Fructe de pădure, pe care l-am refăcut întocmai.

 

 

Apoi colierul/guleraş Roz cu Gri, a cărui postare n-o mai găsesc. 

 



 

 

Ce e nou, că este şi ceva nou, e ambalajul.
Ne-am apucat de confecţionat cutii!
E greu să găseşti întotdeauna cutii mărimea dorită, aşa că m-am gîndit că ar fi interesant să mi le fac singură. Mi s-a pus pata pe D.  pentru că el era singurul care nu lucra nimic, da' nimic, pentru Ella's aşa că i-am pus foarfecele în mână, cartonul, lipiciul şi ce mai trebuie, şi l-am pus la făcut cutii.
Ia priviţi ce cutii frumoase mi-a făcut!

 


Păi unde se poate cuibări mai bine un obiect handmade decât într-o cutiuţă tot handmade?

Colierele/guleraşe pot fi refăcute, pe comandă. Poate chiar şi pe alte combinaţii de culori. Ar fi interesant, nu?
Pentru comenzi contactaţi-mă prin e-mail.

Duminică frumoasă!
Ella

 





No comments :

Post a Comment