Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Friday 27 March 2015

Păturică tricotată şi croşetată "Liluţa"

Floricelele erau parte a unui proiect puţintel mai mare, dar nu puteam să spun asta în postarea trecută, pentru că era "Miercurea fără cuvinte", şi-am zis să respect regula şi să las textul pentru altă dată.
Floricelele par bleumarin şi roz, pe monitorul meu. Nu ştiu cum se văd la voi, dar în realitate bleumarinul e de fapt un mov închis foarte fain, iar rozul are o tentă de lila.

Am mai făcut o păturică lila şi anul trecut, păturică care s-a bucurat de succes (sau eu sunt cea care s-a bucurat? nu mai ştiu... :P ) şi am zis să mai fac una, aceeaşi culoare dar alt model.
Este făcută în întregime din bumbac. 


Iată şi floricelele din postarea trecută! Acesta este, de fapt, locul lor. :)

 

Are aproximativ 72x75 cm.


 margine croşetată...


căciuliţă asortată...

 

Culoarea căciuliţei este mov închis, aceeaşi culoare cu a florilor de pe păturică. Din nou, la mine se vede bleumarin.


Dacă vă doriţi această păturică sau variaţiuni pe aceeaşi temă, sau chiar altă temă - de ce nu? - vă aştept să-mi scrieţi la această adresă.

Un weekend fain de tot vă doresc!
ella


No comments :

Post a Comment