Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Monday 11 August 2014

Paturica Tricotata Rotunda Roz

Păturică Tricotată Rotundă Roz. PTRR, cu alte cuvinte :D.
De mult de tot mi-am dorit să tricotez o păturică rotundă, dar mi se părea că e foarte mult de muncă, şi am tot amânat să o fac. M-am hotărât acum pentru că am avut un pachet de acryl soft roz, din care nu ştiam ce să lucrez, şi nuanţa asta de roz mi s-a părut numai bună pentru o păturică. Pătrate, dreptunghiulare, am tot făcut, aşa că mi-am zis că e vremea, în sfârşit, pentru una rotundă.
Mi-aş fi dorit să am alt decor pentru ea, pentru poze. În minte îl şi am, dar nu-l pot scoate de-acolo ca să-l tranform în realitate.


Decorată cu floricele, după bunul meu obicei. Niciun obiect fără floricica lui!



Este împrejmuită de o margine croşetată, dantelată.


E frumoasă, nu-i aşa? Mie îmi place mult. E veselă şi călduroasă. Nu e foarte groasă, dar e numai bună.
Acum... Super-Luna aţi pozat-o?
Eu da...
Ei, nu m-am putut abţine!  E o glumă, trataţi-o ca atare! Să nu credeţi că mă cred Luna de pe cer... :))
Aici e şi poza cu frumoasa lună:

şi încă una, că-mi place să fac poze:

Vă pup şi vă doresc o săptămână binecuvântată!
ella

2 comments :

  1. Ooo, maaaai, e comestibila paturica ta? Ce bine ca nu, altfel ar fi fost mancata deja, este fix o ACADEA!!!! Am pozat si noi luna, mai precis sotul, dar nu era atat de frumoasa ca si a ta. Noua nu a vrut sa ne arate fatza :)
    Vara frumoasa sa ai, draga Ella!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heeey, Ina! Tot timpul ma binedispun comentariile tale. Mul-ţu-mesc!
      O vara frumoasa si voua!

      Delete