Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 23 August 2014

gone for awhile.





 

Pentru că...
Pentru că n-am mai închis de multă vreme, pentru că n-am mai avut de mult, prea mult timp, vacanţă; pentru că am obosit, pentru că sunt tristă, pentru că vreau să mă distanţez, pentru că vreau să am timp să gândesc, să reflectez, la una şi la alta; pentru că motivul pentru care nu-mi doream să plec şi nu simţeam nevoia să plec, a dispărut...  
Pentru că e vremea schimbărilor şi trebuie să mă schim şi eu, şi nu ştiu cu ce să încep sau de unde. 

***

Magazinul de le Breslo va fi închis şi el. Dacă vă doriţi ceva lucrat de mine, trimiteţi-mi un mail sau un mesaj, şi vă voi răspunde negreşit, la întoarcere.

Numai bine,
ella

No comments :

Post a Comment