Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Tuesday 15 July 2014

Căciulă şi fular - this is not a joke :)

Am primit o comandă de căciulă şi fular.
Mi-a întrerupt puţin lucrul la bluziţele de vară, dar a fost o diversiune bine-venită. Chiar mi-a făcut plăcere să schimb puţin macazul şi să mai lucrez şi altceva.
Îmi place mult să fac căciuli, pentru că nu e multă muncă - nu ca la o bluză!- vezi destul de repede rezultatul finit, sunt colorate, se pot decora în fel şi chip, etc.
Îmi place să fac şi fulare, şi mi-ar plăcea şi mai mult dacă n-ar fi aşaaaa de lungi şi dacă ciucurii n-ar mânca atâta fir şi atâta timp să-i înnozi.
Una peste alta a ieşit un set frumos, unde mai pui că are şi una din combinaţiile mele preferate de culori: roz cu gri.

Fularul are cca 2,50 m lungime, cu tot cu franjuri.

 

Se poate înfăşura o dată în jurul gâtului...


sau de două ori:


La un gât de lebădă cred că merge şi de 3x. ;)
Asta e căciula:


Iar acesta e întregul set:


Merge perfect la maieu şi pantaloni scurţi. Totuşi, dacă mergeţi la: mare, Felix, 1Mai, 2Mai, etc, îl puteţi lăsa acasă. Părerea mea.

Deci, în concluzie, dacă aveţi nevoie de o căciulă, un fular, sau poate mănuşi, sau orice altceva tricotat sau croşetat, pentru vacanţă sau pentru altă ocazie, nu ezitaţi să mă contactaţi. Mi se pare - de fapt nu mi se pare, chiar aşa e - că vara asta nu prea plec niciunde. Ups! Motivele sunt diverse, dar şi când mi-oi lua revanşa, plec o lună încheiată! :D

Vă pup cu drag,
Ella

No comments :

Post a Comment