Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Wednesday 4 June 2014

Un costumas crosetat mic-mic si frumos-frumos, plus o propunere.

Modelul l-aţi mai văzut, nimic nou, dar nu m-am putut abţine să nu-l pozez şi pe acesta. E atât de mic şi atât de frumos, de-ţi vine să-l pui în ramă!.
A fost făcut pe comandă, dar poate fi refăcut fără probleme. Floricelele pot avea şi alte culori. Întreg costumaşul, chiar, poate avea altă culoare... :)
Trebuie doar să-l comandaţi ✪✪✪aici✪✪ sau printr-un e-mail.




 
 galben sau portocaliu? verde sau bleu? bleumarin sau bej? una sau alta?
Orice doriti! :)

Acum iată şi propunerea despre care pomeneam în titlul postării.
Am aflat despre campania  “Fire de dragoste” de pe Facebook, şi mi s-a părut o idee super-super faină. Ştiind că multe dintre cititoarele acestui blog sunt doamne hărnicuţe, îndemânatice, care iubesc lucrul de mână, m-am gândit să pomenesc despre această campanie şi aici, pe blog, pentru că sigur-sigur o să doriţi să participaţi.
Este vorba despre bebeluşii născuţi prematur, care au nevoie de botoşei şi căciuliţe, lucruşoare care nu se găsesc prea uşor pentru omuleţi aşa de mici.
Noi putem face asta pentru ei. Gândiţi-vă, cum v-aţi simţi să ştiţi că unui mic puiuţ de om, care se luptă să supravieţuiască şi să crească mare, îi ţin de cald căciuliţa şi botoşeii croşetaţi sau tricotaţi de voi, cu dragoste? Cât de bine v-aţi simţi să ştiţi că trimiteţi un strop din sufletul şi dragostea voastră, din timpul vostru, unui bebeluş necunoscut, dar care are nevoie de tot suportul şi toată dragostea din lume!
Toate detaliile le găsiţi ❤aici❤, inclusiv dimensiunile şi adresa unde trebuie expediate.

Vă pup cu drag,
ella



2 comments :

  1. emotionanta initiativa oamenilor respectivi, sper sa pot face si eu ceva atat de mic. multumesc ca mi-ai spus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate pui si la tine pe blog, sa ne adunam mai multe.

      Delete