Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 14 June 2014

Sâmbătă seara

Am ţinut neapărat să public o postare în seara asta, doar pentru a da mai departe o melodie pe care, cu siguranţă, foarte mulţi dintre noi o ştim, şi pe care întâmplător am ascultat-o în această seară.
Abba îmi trezeşte multe amintiri plăcute din copilărie.


 Când l-am întâlnit pentru prima oară pe tatăl meu vitreg, avea o sacoşă cu Abba. Mi se părea cool. :))
Mi-a adus ciocolată şi încerca, stângaci, să-mi câştige simpatia. Nici nu era prea greu, pentru că tare îmi lipsea un tată... :)
Mie îmi plăcea şatena de la Abba, la sor'mea îi plăcea blonda, şi eram în stare să-i spun o zi şi o noapte cât de frumoasă e şatena pe lângă blondă, şi i-aş fi spus o zi şi o noapte, dacă n-ar fi fost maică-mea să mă oprească... :))

Vă pup!
Duminică frumoasă!
ella

No comments :

Post a Comment