Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 5 April 2014

Fustiță croșetată din bumbac

Nu-i așa că vă era dor de una din fustițele mele croșetate? Și mie îmi era, că n-am mai făcut de tare demult.
Este din bumbac mercerizat lila. Îmi amintesc că anul trecut am avut o "perioadă lila", când mi se cereau numai fuste și bluze lila. Deja vedeam roșu în fața ochilor când dădeam cu ochii de... lila. :))
Fustița asta e în amintirea acelei perioade!

sau trimițându-mi un e-mail


Se încheie lateral cu 4 năsturei micuți, sidefați, asortați, și este decorată în partea din față cu mărgeluțe.
Se leagă în talie cu o pănglicuță, care pe lângă rolul decorativ, reglează și lărgimea fustei în talie.
Lungime - 45 cm
Șold - 80 cm neintinsa; se întinde până la cca 94 cm.

Vă pup!

No comments :

Post a Comment