Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Tuesday 29 April 2014

Bluza Tricotata, Asimetrica, "Peach"

A trecut ceva vreme de când m-am mândrit cu a doua bluză şi promiteam să vin şi cu a treia, dar aşa-i când e Alex acasă, mă simt ca şi cum aş fi în vacanţă. Nivelul chefului de muncă scade drastic.
Copilul ăsta e ca o gură de aer proaspăt, ca briza mării, ca o ploaie răcoroasă de vară, ca pauza de masă de la serviciu, ca vacanţa de vară... Cred că aţi înţeles ideea. :D
În plus, suntem o grămadă de sărbătoriţi zilele astea. Câţiva dintre noi am schimbat şi prefixul, deci au fost torturi de făcut şi de mâncat, au fost vizite de făcut şi de primit, a fost sărbătoare şi a fost frumos. Parcă aş mai vrea o tură...

Dar să revin la bluzele mele.
Cea de astăzi, aşa cum am mai spus, are deja stăpân - pe mine :) - dar mai am fir pentru încă una, dacă doreşte cineva.
Poate fi comandată aici sau trimiţându-mi un e-mail.

 

Îmi place, şi cu asta basta! Sper să mai apuc să fac înainte să-mi plece modelul, pentru că pozate pe orice altceva decât pe o păpuşică de copil, bluzele astea arată dubios.
Apoi urmează o perioadă dedicată croşetei. Când croşetez trebuie să am răbdare să văd produsul finit, şi trebuie să muncesc mai mult, dar şi satisfacţia e pe măsură. Peste un timp o să vedeţi nişte bluze şi fuste croşetate în culori delicate şi presimt că o să iasă nişte lucruşoare care o să mă facă fercită, sau cel puţin foarte mulţumită.

Eu? Eu mă încurajez cu mesaje de genul: "Viaţa începe la 40 de ani, până atunci faci doar cercetare", sau "40 is the new 20"... :))
Ca să v-o spun pe aia dreaptă, nu prea mă afectează schimbarea asta de prefix, cred că schimbarea lui 2 cu 3 m-a afectat mai tare. Şi-s liniştită, oricum, pentru că ştiu că oricâţi ani aş avea, este Cineva acolo sus care îmi poartă de grijă. 

ella la 4 anişori :))



Vă pup! 

6 comments :

  1. Sa-ti fie de bine schimbarea de prefix, sa fii sanatoasa, linistita si voioasa inca 10 schimbari de acum inainte! Esti tare frumoasa, asa ca nu vad de ce ar trebui sa te afecteze ceva. Nu trebuie, ca Cineva acolo sus te iubeste, cum ai zis si tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Cristina! Numai bine iti doresc si tie!

      Delete
  2. Da,mi-a placut cum ai spus.Si ce e scris sub poza(cam tot atatia am si eu:) ).
    La Multi Ani cu sanatate si multe impliniri!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Mikaela! Multi inainte si tie! :)

      Delete
  3. Ella, la multi multi de 4 anisori de aici inainte! Numai bine iti doresc, spor si inspiratie pentru lucrusoare minunate!

    ReplyDelete