Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Tuesday 22 April 2014

Bluza Tricotata, Asimetrica, "Fluturica"

Bluza este tricotata din acril soft, subtirel. Este prima dintr-un sir de "fluturasi".
Le-am lucrat înainte de sărbători, chiar cu ceva timp înainte, dar n-am avut cum să le pozez.
Pe Artista nu se vedea bine forma lor, pe mine n-avea cine să mă pozeze - trebuie să-mi cumpăt un trepied foto, aşa că, am aşteptat până a venit Alex în vacanţă. Oricum, asta era varianta preferată şi cea mai bună, pentru că pe fătuca asta a mea, toate arată bine.
Chiar mi-era dor de o şedinţă foto împreună, pentru că se râde mult la şedinţele astea ale noastre.

Bluza este foarte chic, foarte-foarte comoda, foarte lejera.
Este decorata cu o floricica tricotata si o margeluta de lemn.
Poate fi purtata ca o bluza, sau ca un poncho, peste tricou, helanca, etc.
Merge foarte bine peste o rochita (cand e racoare), sau la pantaloni, lungi sau scurti.
Marimea M/L.

O puteţi comanda aici , sau trimiţându-mi un e-mail.

 

 

 

Vă pup cu drag şi...
Hristos a înviat! Chiar a înviat! :)

ella



2 comments :

  1. Hristos a inviat, Ella!

    Este superba, superba bluza...dar purtatoarea este si mai superba, sa-ti traiasca!

    Angela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adevarat a-nviat!
      Multumesc frumos, Angela!
      Te pup! :*

      Delete