Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Friday 21 February 2014

Geantă Croşetată "Nice Lady"

Pentru că a fost croşetată pentru o persoană drăguţă, caldă şi amabilă, de-asta am botezat-o aşa.
Genul de persoană pentru care noi, toate cele care ne ocupăm cu înnodatul firelor, am lucra într-una. Genul de om pentru care, atunci când lucrezi, ai vrea să-ţi iasă totul mai mult decât perfect, minunat, fără urmă de greşeală, şi pentru care atunci când ai terminat lucrul, îţi vine să zici: "ştii ceva? nu trebuie să-mi dai nimic, a fost aşa o mare plăcere să corespondez cu tine, încât suntem chit".
Serios că mai există astfel de oameni! Ce frumos e când îi întâlneşti în cale!

 

Este croşetată din acril.

 

Este făcută după "Lollipop" doar că are alte culori.

 

Are căptuşeală albă, buzunărel interior şi se încheie cu scai.
Am croşetat şi o husă asortată pentru iPhone care se prinde de gentuţă, în interior, cu un năsturel.
Sper că aţi remarca garoafa... :D
De bucurie că nu mai fac alergie, şi pentru că mi-a fost dor de ele, pentru că ani de zile n-am putut să le ţin în casă, sunt nelipsite acum din vaza mea preferată (o sticlă veche de vin :)) ).
Ba mai mult, am achiziţionat şi o begonie, şi un mic ghiveci cu campanula, adică un fel de clopoţel.
Acum muşcata mea roşie are companie!
O să le organizez o mică şedinţă foto, dar momentan am probleme cu menţinerea echilibrului. Nu,  n-am băut vinul din sticla cea veche, transformată în vază, am prins - sau m-a prins - un virus, ceva. M-a cam scos din funcţiune şi mi-a cam dat planurile peste cap. Sper să treacă repede. Da' repede de tot!!!

Nu vă pup, ca să nu vă dau răceala, dar vă trimit gândurile mele bune. Toate.
Cu drag,
ella :)

 

2 comments :

  1. Buna ziua,

    Azi am intrat putin pe blogul Dvs, in ideea de a mai vedea si a-mi bucura sufletul cu minunile crosetate cu atata iubire si migala.
    Si surpriza maxima a fost sa constat ca geanta crosetata pt mine, a primit o denumire care ma onoreaza.........am ramas muta de uimire (asa cum am fost si cand am primit-o) si va multumesc din suflet pt tot.
    Geanta este PERFECTA, este minunata, nu o pot compara cu nici o alta geanta din piele, din orice altceva.
    Inca o data va multumesc si va apreciez;ma bucur sa constat ca inca mai exista OAMENI frumosi.

    Cu drag,
    Costelana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omul frumos sunteţi dvs, şi mă bucur mult că v-am întâlnit. Mă bucur că ceva lucrat de mine, o părticică din sufletul meu, e pe mâini aşa de bune.
      Mulţumesc pentru cuvintele frumoase!
      Vă îmbrăţişez cu mult drag,
      Ella

      Delete