Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Wednesday 5 February 2014

Fustă Tricotată/Croşetată VERDE - part 2

Ia uite că nici bine n-a sosit acasă, că am şi pus-o la lucru, ca să vă arătam cât de simpatică e fusta, şi că îmbrăcată arată încă şi mai bine.


Merge foarte-foarte bine cu geanta.

 

Alex o vrea pentru ea, şi am ajuns la o înţelegere: dacă ea croşetează nişte pătrăţele de care am nevoie, eu îi fac fustă. Mi se pare corect, nu? :P


 Vă pup cu drag!
 

2 comments :

  1. Arată superb şi mi se pare normal să îi faci o fustă aşa de frumoasă, fetii. Dar sunt de acord şi cu înţelegerea, că de...totul se negoziază şi pentru orice se munceşte.

    ReplyDelete
  2. Mulţumesc frumos, Mihaela! Mulţumesc că mă susţii! :D

    ReplyDelete