Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 11 January 2014

Băscuţă Croşetată cu bobiţe şi fular circular dublu

Heeei, hei, hei, gata cu leneveala, concediul, liberele! Gata cu filosofia, analiza şi alte aiureli! Înapoi la lucru! Am zis!
Ok, şefa! :D (...după modelul "eu comand, eu execut") hehehe!

E tare fain şi bine să te întorci la ale tale. Are şi vacanţa rostul ei, şi a fost bine, şi-aveam nevoie, dar ce-i prea mult strică. M-am întors la firele mele. Acum că Alex s-a întors la şcoală, camera ei s-a transformat din nou în atelierul meu :D. Dacă ar vedea-o cum arată, s-ar speria bietul copil!
Când era acasă, aveam şi eu bunul simţ ca la sfârşitul "programului" să fac curăţenie la locul de muncă, să le pun toate la locul lor, dar acum ma multumesc sa inchid usa la camera si gata.

N-am început fix cu setul acesta pe care vi-l arăt imediat, am început şi eu cu ceva mai uşor, cu nişte căciuli tricotate, pe care însă nu le-am mai pozat, şi au plecat aşa.

Setul e făcut pe comandă, dar poate fi refăcut, tot pe comandă, chiar şi pe alte culori.


Fularul se înfăşoară de două ori în jurul gâtului, este tricotat, şi are pe ambele părţi, şi sus şi jos, o margine croşetată foarte frumoasă.
Băscuţa este croşetată manual şi are multe bobiţe.



Am mai făcut unul pentru Alex, dar pe altă culoare şi cu fularul poate puţin mai lung. 
În poza asta e puţin mai răvăşită, nici fularul nu e la locul lui, după ce, of course, a încins Hora Unirii. :))


Vă pup cu drag,
ella

 

No comments :

Post a Comment