Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 21 December 2013

Băscuţă Croşetată Roz- Bonbon

Eeee, am rărit postările, aşa cum aţi putut observa, dar n-am ce face, mi-a venit BFFE-ul acasă. :))
Da, nici eu nu ştiam ce înseamnă toate iniţialele astea până nu de mult, dar mi s-a explicat: Best Friends For Ever. :D
Daaa, a venit Alex acasă în vacanţă, şi mă simt de parcă m-aş fi întors şi eu de nu ştiu unde. E aşa de bine să fim din nou împreună!
Am lăsat-o mai moale şi cu munca, am ieşit mai mult pe-afară, iar mâine ne punem şi noi pe împodobit casa. Am renunţat să împodobim fix în Ajun, aşa cum făceam în anii trecuţi.
Deci, cu alte cuvinte, sunt în vacanţă. Totuşi, ca să nu-mi ies din mână, ceva-ceva tot am lucrat. Am şi pozat, că acuma am cu ce, sau mai bine zis, cu cine.
Am făcut o băscuţă frumoasă.

Băscuţa este croşetată dintr-un fir grosuţ şi moale, un acril soft de la Red Heart de un roz tare plăcut.
Este decorată cu o floricică croşetată din bumbac şi un stras roz.


Poate fi cumpărată de AICI!

 

E un deliciu de băscuţă: drăguţă, feminină şi veselă.


 Pe curând!
Cu drag,
Ella şi Alle



No comments :

Post a Comment