Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Thursday 21 November 2013

Căciulă croşetată şi fular circular

Căciula şi fularul sunt croşetate - manual - dintr-un amestec de lână şi acril, fir colorat foarte frumos în nuanţe de crem, gălbui şi verde.
Simt nevoia să precizez că sunt croşetate manual, deşi altfel nu prea pot fi croşetate, pentru că am întâlnit multe persoane care încurcă croşetatul cu tricotatul, maşina de tricotat cu "masina de croşetat". Din câte ştiu eu, şi ştiu câte ceva :D, nu există maşină casnică de croşetat. Ce face croşeta, face doar croşeta. Ce-i al ei, e al ei, frate!

 

Am decorat căciula cu un năsturel frumos, verde.


Fularul e circular, destul de lat cât să acopere faţa, foarte moale şi plăcut la atingere.

 

M-am gândit la multe zilele astea. Am cugetat la vrute şi nevrute.
Ştiţi care este una din însuşirile care-mi place cel mai mult la un om? Loialitatea.
Din păcate cred că e din ce în ce mai greu de găsit în zilele noastre.
Este cel mai important lucru pe care l-am învăţat de la... câinele meu. Cum să fii cu adevărat loial. Ce înseamnă loialitatea cu adevărat. 
Este unul dintre multele motive pentru care iubesc câinii. Îi iubesc mai mult decât pe oameni? Haha! Am fost acuzată deseori în ultima vreme că ar fi aşa. Asta e o afirmaţie stupidă. Îi poţi iubi enorm de mult şi pe unii şi pe alţii, pentru că sunt feluri diferite de iubire.
Şi dacă ar fi aşa, care-i baiu? Ce motive de iubire mai dau oamenii în ultima vreme? Nu prea dau...
Şi oricum, e treaba mea! :D

Ştiţi ce mă impresionează foarte tare? Solidaritatea.
O vezi mai mult în filme. Cât e de frumos şi emoţionant când vezi o mulţime de oameni cum se unesc să ajute sau să ţină piept răului.

Măcar atât, dacă am fi solidari şi loiali, am fi mult mai mult şi mult mai bine.

Vă pup!

1 comment :

  1. eeei, aici e fix cum ai zis, loialitatea si solidaritatea ne-ar face viata cu mult mai buna tuturor.
    ca iubesti cainii mai mult decat pe oameni e chiar de inteles si mi se pare foarte normal. animalele n-au metehnele oamenilor si cainii mai ales iti raman credinciosi si iubitori orice li s-ar intampla (pe mine asta m-a impresionat peste puteri si n-am vrut caine fix din cauza asta - cine sunt eu sa merit iubirea unei fiinte fara sa fac mai nimic pentru asta? sotul l-a luat pe max fara sa-mi spuna si acum mi-e drag prostul asta de caine de nu mai pot!).

    ReplyDelete