Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Sunday 1 September 2013

Bolero / Vestă Croşetată din lână

Vestă sau bolero? Amândouă.
Este croşetată manual dintr-un fir foarte gros, foarte moale şi pufos, amestec de lână cu puţin acril.
Arată de parcă ar fi făcută din zăpadă. Până şi modelul cu care este lucrată pare a descrie nişte flori de ghaţă.
Nu se încheie cu nasturi dar se lagă cu două şnururi croşetate de care atârnă doi bulgări mari de zăpadă.
 Iniţial am vrut să fac cu totul şi cu totul altceva din firul ăsta minunat dar după vreo 2 rânduri de lucru mi-am dat seama că o vestucă ar merge şi mai bine. Cel mai bine.
Alex m-a rugat cu cel mai dulce zâmbet posibil, băgând la înaintare gropiţele din obraji, aruncându-mi priviri din cele mai dulci, exact aşa cum face de când s-a născut şi vrea să obţină ceva, m-a rugat deci să i-o dau ei. Păi cum să rezist?! Da' efectiv n-am cum!

Whatever! Am mai făcut încă una, identică. Mi-a ajuns firul la fix, ba chiar mi-a mai rămas un mic ghemuţ din care pot croşeta o floricică pentru următoarea vestă care va fi roşie (m-au inspirat gogoşarii de la aprozar). D-apăi pe aia nu ştiu când o gat... :D


Alex şi sor'sa din plastic, Artista. O invaţă să pozeze.


Best Friends Forever :))


Dacă mi-ar fi ajuns aţa, aş fi făcut şi o tocă asortată. Dar nu mi-a ajuns. Poate la cea roşie.
Sper să vă placă. Mie îmi place foarte mult.

Vă doresc o duminică frumoasă!
ella :)

No comments :

Post a Comment