Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Friday 9 August 2013

Remake of Lemonade

Bluză croşetată şi tricotată galbenă, exact culoarea codului de caniculă sub care se află oraşul meu.
Vaaaai, n-am cuvinte şi nu mi-ar ajunge doar un singur blog ca să vă explic cât de tare m-am săturat de căldură!
Îmi place soarele, îmi place lumina, dar prefer soarele cu dinţi. Pe de altă parte dacă mă pui să aleg între o săptămână de caniculă şi o săptămână de iarnă cu ploaie, ceaţă şi nori - aşa cum am prins, şi nu doar una, iarna trecută - lasă, frate, să fie caniculă! Dacă trece o săptămână şi n-am văzut lumina soarelui, sunt terminată!

Lăsând impresiile despre vreme la o parte, vă arăt frumoasa bluzică de culoarea unei limonade cu gheaţă numai bună de băut pe caniculă... Fac ce fac şi mă întorc la vreme...

 




Ştiu că e un remake, dar mi-e tare dragă. Nu mă satur de bluzica asta nicicum. Am şi eu una dar un galben portocaliu.
Acestea fiind zise, nu pot decât să vă doresc hidratare plăcută, umbră cât mai multă şi mai deasă, adieri de vânt cu iz de crivăţ şi tooooate-toate cele bune.
Cu drag,
ella

No comments :

Post a Comment