Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Wednesday 13 March 2013

Ceva crem...

Aşa cum "grăiam" în postarea anterioară, urmează să lucrez ceva crem, ceva lila dar şi ceva turquoaise.
Sunt, însă, trei obiecte separate, fiecare cu culoarea lui.
Ceva-ul crem l-am terminat, pozat, expediat.
Ceva-ul turquoise e pe jumătate gata iar ceva-ul lila e şi el (sau ea :P) în lucru.
Dap, încep mai multe lucruri odată, pentru că uneori mă sictiresc aşaaaaa de tare să lucrez cu aceeaşi culoare încât simt că dacă nu schimb pentru măcar o oră culoarea, bolunzesc! :)) Mai ales când lucrez la lucruri care îmi iau mult timp.


Deci, ceva-ul crem l-ati mai văzut, şi dacă nu vă deranjează îl veţi vedea din nou. E bine-cunoscutul meu top croşetato-tricotat. Sunt la al nu-ştiu-câte-lea, şi fiecare iese mai bine, mai frumos, decât precedentul. Sau cel puţin aşa mi se pare mie de fiecare dată.

Voilà!!!






I-am croşetat, bine-nţeles, şi o cordeluţă asortată.
Arată mult, mult muuult mai bine îmbrăcat. De fapt, îmbrăcat îl puteţi vedea aici.
Mi-e drag modelul ăsta. Eu am un top exact la fel galben, Alex are tot crem , şi urmează unul ...turquoise. Mamăăă, să-l vedeţi pe ăla ce fain e! Dar mai am de lucru la el.

Vă doresc o miercure frumoasă! :D
ella

2 comments :

  1. E foarte frumosa,si se aseaza super pe corp.Felicitari,am vazut ca lucrezi si cu masina de tricotat:)esti tare priceputa:)

    ReplyDelete
  2. Multumesc frumos, Anca! Ma bucur ca iti place. :)

    ReplyDelete