Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Friday 22 February 2013

Păturică-n devenire ;)

Păturica-n devenire este lucrată din bumbac Catania. Să lucrezi cu Catania, pentru mine, este ca şi cum... n-aş lucra... Este ca şi cum aş valsa cu croşeta. Cu alte cuvinte, Catania e bumbacul meu preferat. Or fi "bumbace" mai grozave, nu zic nu, dar până acum... this is it!

Păturica va fi alcătuită din pătrăţele croşetate în mai multe modele şi combinaţii de culori.
O să vă arăt vreo două-trei din ele.
O să mă ajute şi "pretena" mea Piggy. :))




 Culorile sunt cât se poate de primăvăratice: lila, verde crud, roz bonbon.
By the way, atââââta mi-i de dor de primăvară! M-am săturat de frig, de umezeală şi de gripă.







O să revin cât de curând, speeer, cu pătrăţelele montate şi păturica gata. Sper!
Până atunci, vă doresc un weekend minunat!

Dacă cumva sunteţi din oraşul meu, să ştiţi că mâine, adică sâmbătă, la Biserica Baptistă, de la ora 18:00, o sa fie foarte, foarte, frumos. Cântă corul. ;;)
Şi duminică de la 17:00 va fi foarte frumos.
Vă aşteptăm cu drag!

ella-ella-ee-eee



10 comments :

  1. o sa iasa dulce foc! spor la lucru!

    ReplyDelete
  2. Ah, da, stiu cum e sa lucrezi cu bumbac Catania! Sunt nemaipomenite culorile combinate de tine, abia astept sa vad paturica gata. Sa ai spor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc, Valentina! Spor şi ţie la minunăţiile pe care le lucrezi!

      Delete
  3. Imi plac teribil culorile alese. Unde se gasește acest fel de bumbac?

    ReplyDelete
  4. Multumesc frumos, Diana!
    Bumbacul il gasesti in mercerii, inclusiv in cele online.
    In Piatra Neamt e imposibil sa nu gasesti.
    Numai bine!

    ReplyDelete
  5. Foarte frumoase culorile,o sa iasa o paturica primavaratica!!

    ReplyDelete
  6. E minunata, iar culorile superbe. Catania este si bumbacul meu preferat :)

    ReplyDelete
  7. Multumesc, Oana! Ma bucur ca-ti place :)

    ReplyDelete