Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Thursday 8 March 2012

Noua eticheta

       Pentru ca in ultima vreme am lucrat la inca o rochita "Olivia" si la inca un top "Snow white" si pentru ca urmeaza alt "Ghiocel" si nu pot face din nou postari cu ele pentru ca n-ar fi nimic in plus de adaugat si pentru ca desi am un cardigan/bolero/something terminat, finisat si decorat dar n-am avut timp sa-l pozez dar pentru ca mi-e tare dor sa fac o postare voi face totusi una despre noua mea eticheta/carte de vizita/cartonas bun la toate :D
Totusi, maine cred ca voi poza/posta cardiganul dra ar fi o micuta problema. El, cardiganul, e mai mult masura mea decat a lui Alex. Fie il pozam pe Alex si o sa stea ca pe gard fie il pozam pe mine si asta nu-mi place deloc :D. Trebuie sa fac rost, adica sa cumpar, un umeras frumos decorat care sa-mi tina locul. Până atunci însă, vedem noi cum ne descurcăm.




Buenas noches!

ella

No comments :

Post a Comment