Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Sunday 12 February 2012

Being Patriotic


Dacă tot suntem la doi paşi de mijlocul lui februarie şi ne zboară gândul tot mai des la primăvară, floricele, Mărţişor, şi la toate bucuriile pe care ni le aduce, vin şi eu cu niste propuneri pentru primavara asta.  Sar peste "Valentine's day" şi peste Dragobete, sărbători care mie nu-mi spun mare lucru, poate pentru că nu am crescut cu ele şi nu fac parte din viata mea aşa cum face... Mărţişorul. 
Îmi aduc şi acum aminte felicitările pe care le făceam la şcoală la ora de lucru manual şi de ghioceii din seminţe de dovleac. Fain mai era! Cât despre sărbătorirea dragostei, eu o sărbătoresc, pretty much, în fiecare zi, în fiecare seară când ne adunăm toţi acasă, care din cotro.
Dar pentru că încă nu e martie, voi începe tot cu flori dar altfel de flori.
Vreo două zile la rând m-am tot uitat la coşul meu de nuiele în care-mi ţin aţele cu care lucrez în ziua respectivă, şi deasupra s-au nimerit nişte bobine de roşu, galben, albastru... şi arătau atât de bine! Mi-am amintit cât de des în copilărie desenam tricolorul pe maculator şi nici cum nu tineam minte care culoare vine prima lângă băţ :)). Şi uite aşa, mi s-a făcut o poftă să croşetez flori tricolore!
Şi încă ceva... Mi-am dat seama că mi-e dragă ţara asta în care m-am născut, deşi de multe ori promit solemn că o să plec! :D



 

O puteţi purta în piept, în păr, pe post de brăţară sau la gât.

 




Vă pupă Ella!

2 comments :

  1. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!! ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ReplyDelete
  2. Thank you very much! Have a wonderful week!
    Hugs,
    Ella

    ReplyDelete