Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Monday 10 October 2011

Pălărioară croşetată "Rozalba"

        Aveam, când eram mică, o carte cu nişte poveşti superbe. Una dintre ele se numea "Rozalba, fetiţa trandafirilor" şi din câte îmi amintesc Rozalba avea o pălărioară asemănătoare cu aceasta numai că era făcută din petale de flori, bine'nţeles...
Am "gugălit" repede dar n-am găsit cartea pe net însă trebuie neapărat să o caut - pentru că încă o mai am - şi să vă spun cum se numeşte cartea şi cine e autorul. Merită să o cumpăraţi, mai ales voi, mămicilor de fetiţe.
Acum să v-o arăt pe Rozalba mea:




Pălărioara este croşetată manual 100%. Este realizată din fir tip mohair, are un pattern interesant iar borul este dublu. Deasupra borului se strânge cu un şnur împletit din acelaşi fir, în două culori: roz şi gri.
Este cât se poate de cochetă, de veselă (again!), de comodă şi călduroasă.
 
Aşa arată impreună cu eşarfa "Fairytale":

Mai multe informaţii puteţi obţine trimiţând un mail **aici** sau vizitând *Magazinul Meu*



spatele

Pot croşeta acest model de pălărioară şi pe alte culori, în funcţie de dorinţa voastră.
 Mărimea este universală, dar dacă doriţi o anumită măsură... şi asta pot! Yes, I can! 
By the way, aţi văzut "Yes man" ? Vai, ce-mi place filmul ăla! Când mă apucă, aşa în viaţă în general, blegeala mă uit la "Yes man". Ajută în cazul meu :))))
Vă pup şi vă doresc numai bine!

ell@, ell@, e, e...


5 comments :

  1. Thank you very much, Anna!

    ReplyDelete
  2. vai cat e de frumoasa! <3 si fularul e superb rau!
    cat ar costa o pereche din astea doua?:P

    ReplyDelete
  3. Despre acest set vorbeam, este un vis! Insa nu stiu daca nu e totusi prea tineresc... Tu cum zici, Ella? Sfatuieste-ma te rog! Daca n-ar fi pe roz ci, sa zicem, pe crem cu maron, alb, nu stiu...? Culmea e ca-mi place de nu mai pot acest roz! Ce maini de aur ai! Sa traiesti, draga mea! Ivona

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga mea Ivona, in primul rand iti multumesc!
      In seara asta m-ai rasfatat cu o gramada de cuvinte frumoase si pentru asta iti multumesc.
      Setul asta l-am vandut, de-asta nu apare in magazin, dar poate fi refacut, bine-nteles.
      Eu zic asa: daca-ti place rozul acesta, daca te prinde si daca te face sa te simti bine, ce mai conteaza?
      Cu drag,
      Ella

      Delete