Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Tuesday 30 August 2011

Penar croşetat "Flower Power"

    Alexandrei i-am croşetat câteva gentuţe pe care nu le-am mai şi căptuşit (pentru ai casei merg şi necăptuşite!) şi prin găurelele de la geantă a pierdut o grămadă de pixuri (grămada care a scăpat de mâinile mele în încercarea de a le transforma în mânere ergonomice pentru croşetele mele). A trebuit solemn să promit că până la începerea şcolii o să-i croşetez un penar. Chiar acum, pe ultima sută de metrii, am reuşit să-l fac.





Am vrut un penar vesel cum e Alex şi colorat... ca râsul ei. hihihi!
Am cusut floricele în loc să le croşetez pentru că nu am vrut să fie prea încărcat.







Vă pun aici o mică schemă după care am învăţat eu să cos floricelele astea. Sper să vă fie de folos.




Pe scurt vă spun şi cum l-am croşetat:
* am început cu un lănţişor de 60 de ochiuri.
* Rândul1: în fiecare ochi de lanţ am făcut câte un picioruş scurt, până la capăt. Întorc lucrul.
* R2: fac 2 ochiuri de lanţ şi apoi în fiecare picioruş scurt fac câte un picioruş lung.
Fac aprox 20 de rânduri de picioruşe lungi cu culoarea principală.
Apoi fac câte un rând de picioruşe scurte cu fiecare culoare (ROGVAIV) la ambele capete.
Avem un dreptunghi... Am croit din căptuşeală un dreptunghi de aceeaşi dimensiune. Am prins căptuşeala de partea croşetată, am îndoit dreptunghiul în două pe lungime cu faţa în interior, am cusut capetele, l-am întors pe faţă, am cusut fermoarul şi... gata!








Alex a contribuit şi ea la decorarea penarului cu o chestiuţă drăguţă  făcută de ea pe care însă nu ştim cum să o numim.



Probabil o vom numi codiţă de penar. O să găsim o soluţie să o ataşăm (cu attach files :P)

That's all folks!
Vă doresc să vă iasă în cale numai oameni de treabă, zâmbitori şi amabili. Să primiţi câte o veste bună în fiecare zi şi să fiţi iubite mult, muuult, muuult.

ell@

No comments :

Post a Comment