Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Tuesday 7 June 2011

My knitting machine annoys me :(

     Am zis că mă apuc din nou de tricotat. Zis şi făcut!
Am zis să fac ceva pentru vară, ceva dantelat şi deşi nu-mi place "punch lace" deloc am zis sa-i mai dau o şansă.
Am găsit un model simplu, am făcut bucăţica aceea pentru măsurători (gauge), mi-a plăcut cât de cât cum arată deşi nici nu se compară ( în opinia mea cel puţin) cu modelele dantelate care le fac la mână sau care le realizează alte maşini de tricotat deştepte care nu au nume de tractor( jbzl xyz... something) şi care nu-s fabricate în china.

ăsta e modelul. am un fir frumos de mătase pe care am vrut sa-l folosesc ca fir de susţinere dar se tot rupe, aşa că am folosit alt fir de acryl Acum ce să zic? Arată interesant şi punch lace da...
So, mi-am făcut planul de lucru, mi-am pregătit firele şi m-am apucat de lucru. Elasticul a mers ca pe apă, apoi am trecut la model şi... din primele rânduri a început să facă pe nebuna:

Când am observat am zis că nu-i bai că e acolo jos şi o repar eu cumva dupaia.
urâtă treabă :(

     Am mers mai departe zicându-mi că dacă-i numai atâta e totuşi bine. Da de unde! Uite aici ditamai greşeala:

de la linia verticală roşie spre stânga, n-a mai vrut să lucreze după model
Recunosc că n-am observat imediat dar şi dacă observam... CE? Tot n-aş fi ştiut ce să-i fac şi cum să repar :((

măcar dacă era tot rândul aşa arăta cumva... dar 3/4 de rând?
aici se vede mai bine
  Deci, trebuie să stric tot. M-am apucat deja de desfăcut. Merge greu. Firul ăla de susţinere nu poate fi salvat că tot se încâlceşte săracu'. 
Plec afară! Azi nu e o zi bună pentru tricotat. Poate mai pe seară. Sigur mai pe seară! ;)
  Vă pup!


No comments :

Post a Comment