Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Monday 11 April 2011

A little bit of blue


   Acesta era planul iniţial...

Faţa

 
spatele
mâneca



dar l-am schimbat.

   Între timp m-am răzgândit şi am făcut un umăr căzut pentru că merge mai repede decat raglanul :D
Benzile de la gât le lucrez manual în "punct leneş" iar în loc de nasturi voi coase capse "patent".
Deci, pe scurt, am simplificat totul cât de mult s-a putut: am scăpat de butoniere, de scăzăturile pentru raglan, mai urma să o fac si fără mâneci! hihihi! Încă nu e gata în totalitate, de-asta n-am încă poze.
    Cred ca am să mai fac una în varianta feminină, dar în anchior, cu aceleaşi culori, poate dungile puţin mai înguste.O să fac o schiţă. Îmi plac schiţele pentru ca imi dau seama mai bine de cum va arată totul la final, cum se îmbină culorile,  iar dacă ceva nu merge, nu se potriveşte, pe schiţă se observă imediat. Daca aş fi făcut schiţa şi la puloverul maro&galben, n-aş mai fi avut surprize gen "giant yellow bra" :D Dar, inainte de varianta feminină, mai am o comanda pentru o bluziţă albă cu mânecă scurtă pentru fiica subsemnatei, dupaia mai e curatenia de Paşte, îmi pusesem în minte să mai şi "croitoresc" puţin ceva pentru  Paşte, apoi prajiturile, etc etc eeeettttcccc, aşa că "variantei feminine" o să-i vină rândul peste vreo... 3 saptămâni, iar croitoritului probabil la Paştele viitor :P
   Până una-alta o să încerc să scriu cât de curând modul de realizare al acestui pulover raglan, mărimea 41-42 (pe undeva pe-acolo), o sa-l şi pozez şi apoi om mai vedea ce-o fi...

Numai bine vă doresc!
ella

2 comments :

  1. Aceasta este o selecţie program automat de culori? Frumos!

    ReplyDelete
  2. Multumesc, Anna. Mă bucur că-ţi place. Culorile eu le-am ales iar schiţa am făcut-o in Photoshop.

    ReplyDelete