Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Thursday 24 March 2011

Pulover bărbătesc cu umăr raglan

      Asta aş vrea să fac în continuare: un pulover cu umăr raglan. 
Îmi place să croşetez, îmi plac pătrăţelele croşetate, mai am de făcut vreo 10 ca să îmi pot face o traistă şmecheră dar mi s-a făcut un dor de maşinuţa mea de tricotat...
Aşa că m-apuc din nou de lucru. M-am gândit la un pulover pentru soţul meu, ceva lejer si subţirel numai bun de purtat in zilele călduţe de primăvară când mergem să ne bem cafeaua în parc (in parcul cu Albă-ca-Zăpada, pentru oricine vrea să ni se alăture). De ce in parc? Păi unde altundeva poţi bea o cafea în "metropola" noastra fără să mori asfixiat cu fum de tigara şi să-ti poţi lua si căţelul cu tine?
Deci, mi-am făcut planul de lucru, am si o schiţă, am şi fir, chef de muncă am, tot ce sper e sa iasă ce mi-am imaginat si nu altceva cum de atâtea ori păţesc :))
După ce îl termin facem şedinţă foto, îl postăm şi-l comentăm.


M-am gândit că vişiniu cu gri e o combinaţie drăguţă :)


 
fir acrylic 100%

partea din faţă

partea din spate
 
mâneca



No comments :

Post a Comment